Okom ljubitelja Valjevskog piva

Valjevska pivara je za Novu 2018. godinu prvi put uradila kalendar sa fotografijama vernih ljubitelja Valjevskog piva. U pitanju su slike koje su naši potrošači u toku godine poslali preko Fejsbuk stranica Valjevsko pivo i Valjevska pivara, kao i Instagram profila. Kalendar smo nazvali „Okom ljubitelja Valjevskog piva“, a juče smo u konferencijskoj sali „Valjevske pivare“ organizovali medijsku promociju kalendara, kojoj se odazvao i deo autora fotografija.

-Veliko mi je zadovoljstvo da danas imamo promociju novog kalendara, kakav prvi put štampamo, koji smo nazvali „Okom ljubitelja Valjevskog piva“. Hvala svima koji su poslali fotografije, a nama nije bilo lako da od stotina i stotin tih slika koje šaljete u toku cele godine izaberemo tridesetak koje će se naći u kalendaru, pri čemu smo se trudili da ih bude iz raznih krajeva Srbije, tamo gde je naše pivo najzastupljenije. Oduševljena sam činjenicom koliko ste se potrudili oko fotografija, mnoge su prelepe, neke čak i profesionalne. Mnogi od vas to rade konstantno, vidi se da su uložili trud i nisu to slikali usput, nego su aranžirali naše proizvode u lepim prirodnim predelima. Ovo je naš način da vam se malo odužimo za takav odnos i da vam kalendar ostane kao uspomena. Svaku fotografiju potpisali smo vašim imenom  i lokacijom na kojoj je nastala. Nadamo se da ćeete nastaviti i dalje to da činite, a da ćemo mi nastaviti da publikujemo vaše fotografije – rekla je na promociji Slavica Tomašević, pomoćnik direktora za poslove prodaje „Valjevske pivare.

Novinarima i autorima fotografija obratio se i Dušan Arsenić, dizajner kalendara i dugogodišnji kreator vizuelnog identiteta proizvoda Valjevske pivare:

– Poslednjih godina često se koristi izraz „brend“, a to je vrlo ozbiljna i obavezujuća reč. Kako se olako izgovara pomislio bi čovek da se može lako stvoriti, a nije tako. Brend se stvara godinama, uz mnogo napora, ozbiljnosti u radu, poslovnih uspeha i rezultata, kao i kvalitetom. Ni u Srbiji nema mnogo proizvoda koji se mogu nazvati brendom, a što se Valjeva tiče jedini pravi, istinski brend je „Valjevsko pivo“. Imam privilegiju i čast da učestvujem u kreiranju vizuelnih elemenata „Valjevske pivare“, ali mi je i kao građaninu Valjeva zaista stalo da se ovaj brend održi. Bio sam oduševljen idejom za kalendar znajući da postoji intenzivna komunikacija između „Valjevske pivare“ i potrošača, da stiže puno fotografija, da se postavljaju na Fejsbuk i Instagram, ali sam bio skeptičan da je to moguće ove godine uraditi. Znajući da je to heterogen sastav fotografija različitog kvaliteta plašio sam se pomalo da li ćemo moći da dobijemo odgovarajući kvalitet u štampi. Međutim, kada sam video materijale oduševio me trud ljudi da naprave neku kompoziciju, da flaše piva postave u posebne ambijente, različite situacije, u raznim delovima dana, u enterijeru i eksterijeru. Ta jaka veza između ljudi i „Valjevskog piva“ za mene je bila fascinantna tako da sam shvatio da bi bila velika šteta da se ideja ne realizuje već ove godine, a da to predstavlja zamajac da sledeće godine kalendar podignemo na viši nivo. Trudio sam se da fotografije ostanu u izvornom obliku koliko je moguće. Ima izuzetnih fotografija koje su na visokom profesionalnom nivou, a ima onih koje nisu toliko kvalitetne, ali su interesantne, simpatične ili duhovite. Ceo projekat je jako lep i mislim da „Valjevska pivara“ treba da ga neguje i ubuduće.

U ime autora fotografija koji su se odazvali promociji obratila se Jelena Novaković iz Valjeva:

-Igrom slučaja moja fotografija se u kalendaru nalazi baš u mesecu u kom sam rođena, što me baš oduševilo. Slušajući vas nekako sam primetila da čitava akcija povezuje potrošače sa samim brendom. Da nije realizovana ova ideja ne bi se možda ni znalo koliko je nama sve ovo važno i koliko nas „Valjevsko pivo“ povezuje.

Kalendar „Okom ljubitelja Valjevskog piva“ nastao je od fotografija potrošača koje su tokom prošle godine objavljivane na Fejsbuk stranicama Valjevsko pivo  i Valjevska pivara. Od ogromnog broja slika koje su stizale 2017.  godine u kalendaru se našlo mesta za 32 fotografije od 29 autora iz Valjeva, Ljubovije, Krupnja, Lazarevca, Š apca, Kosjerića, Ivanjice, Osečine, Pecke, Beograda, Mionice i Nove Varoši. Od brojnih motiva i situacija koje smo dobijali u toku godine, birali smo uglavnom slike na kojima se Valjevsko pivo nalazi u našim lepim predelima. Osnovni kriterijum je bio izbor lepih i zanimljivih kadrova, bez obzira što su nam za štampu bile potrebne fotografije više rezolucije. Dakle, kvalitet kalendara nije bio u prvom planu nego želja da ispoštujemo i obradujemo naše verne potrošače. Nadamo se da će to postati tradicija i kao što smo napisali u uvodnoj reči kalendara: „Pratite nas na društvenim mrežama i šaljite nam Vaše fotografije – možda sledeće godine upravo Vaša slika bude na stranicama ovakvog kalendara!“

 

Facebook
Twitter
LinkedIn