Promocija novog brenda „Eichinger“ (Ajhinger)

U Vojvodinom salonu hotela „Grand“ u Valjevu sinoć smo organizovali promociju novog piva „Ajhinger“ i uručenje nagrada pratiocima sa Fejsbuk stranica koji su kumovali ovom nazivu, kao i onima čiji su predlozi ušli u uži izbor za naziv novog piva. Oni su učestvovali u kampanji za izbor imena na fejsbuk stranicama Valjevska pivara i Valjevsko pivo krajem prošle godine. Od pre mesec dana „Ajhinger“ je na tržištu, a sredina leta i „Tešnjarske večeri“ predstavljali su odličan povod za uručenje nagrada i medijsku promociju našeg novog brenda. O karakteristikama novog piva „Ajhinger“ govorio je Branko Bojić, tehnolog proizvodnje piva:

– Pivo je napravljeno u čast Jozefa Ajhingera koji je bio poreklom iz Bavarske, kolevke modernog pivarstva, tako da je i ovo pivo bavarskog tipa. To znači da je „Ajhinger“ pivo donjeg vrenja, izrazite, ali plemenite gorčine i visoke prevrelosti. To je svetlo pivo koje po gorčini pripada „pils“ pivima. Posebnu pažnju smo obratili na izbor hmelja – u pitanju je nekoliko vrsta, i gorkih i aromatičnih, renomiranog proizvođača iz Nemačke. To je ujedno i jedina uvozna sirovina, a sigurno da treba da istaknemo da koristimo izvorsku vodu sa preliva Paklje i vodozahvat Jablanice. Veliki procenat piva čini voda, a mi imamo veliku sreću da ne moramo da radimo dodatnu preradu vode kao druge pivare, već samo primarnu. Izlasku piva na tržište prethodio je veliki rad, izvršili smo niz procesnih proba i degustacija u kojima su, osim tehnologa, učestvovale kolege iz laboratorije, komercijale i marketinga. Mislim da smo dobili kvalitetan proizvod, ali sud potrošača će biti konačan.

O kontroli kvaliteta proizvoda „Valjevske pivare“ govorila je mikrobiolog Ivana Nikolić:

– Valjevska pivara poseduje i mikrobiološku i hemijsku laboratoriju u kojoj poštujemo sve principe dobre proizvođačke prakse i primenjujemo HCCP sistem kontrole kvaliteta. U svim proizvodnim fazama rade se sve potrebne hemijske i mikrobiološke analize kako bismo dobili kvalitetan proizvod standardnog kvaliteta. Vrlo je bitno da od ulaza sirovina do finalnog proizvoda imamo kontrolisanu proizvodnju. Laboratorija je opremljena kadrovski i tehnički. Š½elela bih da istaknem da imamo sopstvenu propagaciju kvasca, čija je glavna uloga stvaranje ugljendioksida, ali on bitno utiče i na senzorna svojstva piva, odnosno na ukus. Već 40 godina održavamo soj kvasca koji doprinosi kvalitetu našeg piva.

U okviru promocije novog brenda uručene su nagrade onima koji su „kumovali“ da se novom pivu da naziv nekadašnjeg piva Valjevske pivare, koje je bilo popularno tokom 90-tih godina prošlog veka. Prvu nagradu i vaučer u iznosu od 15.000 dinara za naše proizvode osvojio je Aleksandar čŒarnojević iz Valjeva. Beograđanin Vladimir Jezdić, kao i Bojan Petrović i Aleksandar Marković iz Valjeva, koji su takođe predložili naziv „Ajhinger“, dobitnici su vaučera za našee proizvode u iznosima po 5.000 dinara. Ovom prilikom nagrađeno je još šestoro njih, čiji su predlozi ušli u najuži izbor: arko Popović iz Uba, Nebojša Janković iz Bijeljine, Dušan Sević iz Ljubovije, Miloš Milanović i Aleksandar Gladović iz Beograda i čurđa Plazinić iz Požege.. Oni su dobili vaučere u iznosima po 3.000 dinara. Svih deset nagrađenih dobili su i po kutiju „Ajhinger“ piva i promotivne materijale.

Facebook
Twitter
LinkedIn