Obeležena slava Valjevske pivare

U prisustvu gostiju iz javnih institucija i ustanova, udruženja i poslovnih partnera, Valjevska pivara je danas obeležila svoju slavu, treći dan Svete Trojice. Obred rezanja slavskog kolača vodilo je sveštenstvo Valjevske eparhije predvođeno arhijerejskim namesnikom Milovanom Teovanovićem. Gostima se obratio direktor Aleksandar Rajevac, prisutne je pozdravio i poznati novinar Radio Beograda Stevan Kovačević, direktor Krosa RTS-a, dok je jubilarne nagrade zaposlenima uručio predsednik Skupštine „Valjevske pivare“ Ranko Vujović. U programu su učestvovale učenice Srednje muzičke škole „Š½ivorad Grbić“ iz Valjeva Jana Rašić i Teodora Rafailović, koje su otpevale ciklus srpskih pesama. Povodom slave uprava Valjevske pivare je odlučila da donira sredstva Centru za vantelesnu oplodnju Opšte bolnice Valjevo i da nagradi po jednog najboljeg učenika valjevskih srednjih škola.

Arhijerejski namesnik Milovan Teovanović u kratkoj besedi preneo je blagoslov i čestitke vladike Milutina. Istakao je da Valjevska pivara radi marljivo, skuplja, sabira i okuplja, da je svaka firma zajednica i sabor. Izrazio je i veliku zahvalnost zbog pomoći u organizaciji mnogih crkvenih svečanosti, blagosloveći dalji rad preduzeća. Pozdravljajući zvanice, direktor Valjevske pivare Aleksandar Rajevac je istakao nekoliko trenutaka bitnih za poslovanje preduzeća u prethodnom periodu:

Nastavili smo kontinuitet rasta proizvodnje prisutan poslednje tri godine. Osim toga, ponosni smo na dve stvari: nagrada „Biznis partner“ i izvoz piva za SAD. Mislim da je o nastojanjima Valjevske pivare da bude što bolja i kvalitetnija sve rečeno u obrazloženju komisije nagrade Biznis partner, kojim je predsedavao prof. dr Ilija č†osić sa Fakulteta tehničkih nauka iz Novog Sada. U obrazloženju se kaže: „Poslovnu izuzetnost Valjevske pivare najbolje su prepoznali i ocenili poslovni partneri, klijenti i potrošači. Uz visok stepen profesionalnosti i etičnosti uvažavala je svoje poslovne partnere, potrošače i klijente, pokazala ekološku svest i brigu o zaštiti životne sredine, vodeći računa o širim društvenim interesima, predstavlja snažan oslonac razvoju lokalne zajednice i doprinosi boljem kvalitetu života“. Drugo, pre dva dana smo prvu količinu piva isporučili za SAD, u pitanju je robna marka „Tesla“, a između 23. i 27. juna prve količine „Valjevskog piva“ 0,5 i 0,33 litra poći će na američko tržište. Cilj nam je da se pozicioniramo na tako probirljivom tržištu i da vidimo gde pripadamo po kvalitetu koji nesporno imamo i koji smo puno puta dokazali na domaćem tržištu. I za kraj: da bi pivo bilo dobro potrebne su četiri stvari – voda, slad, hmelj i kvasac. A da bi pivo bilo odlično potrebno je još nešto što Valjevska pivara ima i što zaposleni u ovoj kući imaju, a to je: znanje i ljubav prema pivu. Naš moto je „rad i znanje se uvek isplate“. To nam je pomoglo da teške trenutke prevaziđemo, da pivaru stabilizujemo i da krene putem koji zaslužuje u svojoj istoriji dugoj 156 godina.

Na predlog menadžmenta i uz podršku predsednika Skupštine Ranka Vujovića doneta je odluka da povodom slave i u sklopu društvene odgovronosti kompanije kompjuterima bude nagrađeno šest učenika valjevskih srednjih škola, kao i da budu donirana novčana sredstva za rad Centra za vantelesnu oplodnju Opšte bolnice Valjevo, zbog izuzetnih rezultata i kao podrška njihovim budućim delatnostima. Tradicionalne jubilarne nagrade ove godine dobilo je 22 zaposlenih za 10, 20 i 30 godina vernosti Valjevskoj pivari. Domaćin slave bila je Točionica, koja je slavski kolač predala Službi za pravne i kadrovske poslove.

Facebook
Twitter
LinkedIn